کارشناس امور فرهنگی یاوران نماز ستاد اقامه نماز کشور از فضیلت و ثواب اعمال شب بیستم تا بیست و چهارم رمضان گفت.

حیرانی در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت: خواندن هشت رکعت نماز در شب های بیستم تا بیست و چهارم ماه مبارک رمضان در هر رکعت پس از حمد هر سوره ای که خواستید بخوانید فضیلت و ثواب بسیار دارد.

یو با بیان توضیحات بیشتر افزود: به جا آوردن غسل در غروب آفتاب روز نوزدهم و شب بیستم ماه رمضان تا شب بیست و چهارم از پرفضیلت ترین و پرثواب ترین اعمال در این شبها است.

حیرانی با اشاره به اعمال دیگر شب های بیستم تا بیست و چهارم گفت:به جا آوردن ذکر استغفار و صلوات ، دعا در حق مومنان، همسایگان، اقوام، دوستان و آشنایان دارای ثواب و فضیلت بسیار است.

وی با اشاره به اعمال شب بیست و یکم ماه رمضان گفت: به جا آوردن غسل در شب های قدر، تلاوت و ختم قرآن کریم، خواندن سوره عنکبوت، سوره دخان، سوره واقعه، سوره قدر، دعای مجیر، دعای افتتاح، زیارت عاشورا، دعای جوشن کبیر، بر سر گذاشتن قرآن و برگزاری شب احیا از پرفضیلت ترین اعمال شب های قدر و شب بیست و یکم رمضان است.

حیرانی در پایان با اشاره به شب های قدر افزود: خواندن هفتصد رکعت نماز شب های قدر، در هر رکعت بعد از حمد ده مرتبه سوره توحید، به جا آوردن ذکر صلوات، استغفار، اعتراف به گناهان و طلب آمرزش ثواب و فضیلت بسیار دارد./

برچسب ها: ارتباط ، وداع ، مخلوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار