دومین نمایشگاه بین‌المللی تولید و کار آفرینی 19 تا 22 شهریور ماه سال جاری در مجتمع امام خمینی(ره) قم برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سیده مهوش شیرمردی مدیر اجرایی این نمایشگاه اظهار داشت: همزمان با برگزاری دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی، نمایشگاهی از دستاوردها و تجارب شرکت‌ها و صنایع نوآور و کارآفرین کشور برپا خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه زمینه جذب و توسعه بازار اقتصادی، ترویج نام و نشان تجاری، تعامل و همکاری رو در رو سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات را با مشتریان فراهم کرده و همچنین پیوند وثیق بین علم و صنعت، توسعه اشتغالزایی و کارآفرینی و شناسایی فرصت‌های شغلی کشور را ایجاد می‌کند.

مدیر برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی تولید و کارآفرینی ادامه داد: به منظور پاسداری از تجربه‌های ارزشمند مدیران سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات موفق که با تیزبینی، آینده نگری و دیدگاه استراتژیک خود پای در راه تعالی سازمانی نهاده و شگفتی آفریده‌اند از مدیران 10 برند برتر نمایشگاه ضمن معرفی به نحو شایسته تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی تصریح کرد: دو برنامه ویژه برای نخستین بار در کشور برای فراهم‌سازی ارتباط واقعی علم با صنعت همراه با برپایی این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره حضور حدود 3000 نفر از نخبگان، مدیران عالی، ارشد و میانی شرکت‌ها و سازمان‌های تولیدی، بازرگانی و خدماتی، مهندسان فنی و صنایع و بخش‌های مختلف صنعتی بیان داشت: این نمایشگاه از 19 تا 22 شهریور ماه سال جاری در فضایی به مساحت 1500 متر مربع در مجتمع حضرت امام خمینی(ره) جنب گلزار شهدای قم برگزار خواهد شد./س

برچسب ها: قم ، تولید ، کار ، آفرینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.