مازندران /

بازیکن‌سازی تیم فوتبال شهرداری فریدونکنار برای تیم ملی

سرمربی تیم فوتبال شهرداری فریدونکنار گفت:شهرداری فریدونکنار برای تیم ملی هم بازیکن‌سازی کرده استکه نمونه‌اش سید مصطفی هاشمی،مصطفی ذکریاپور و رضا پورهاشم هستند.

محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود:دارای مدرک مربیگری A کنفدراسیون فوتبال آسیا و استعدادیاب فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در شمال کشور (گیلان- گلستان- مازندران) و در تیم‌های دانش فریدونکنار،شهرداری امیرکلا و صنعت ساری در تمام رده‌های سنی در کشور به عنوان سرمربی و مربی حضور داشتم و هم‌اکنون سرمربی تیم فوتبال شهرداری فریدونکنار در لیگ برتر استان مازندران هستم.

وی تصریح کرد:با توجه به تمرینات خوبی که پیش از شروع بازی‌ها داشتیم به لطف خدا موفق شدیم به قهرمانی نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر استان مازندارن برسیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری فریدونکنار گفت:باخت تیم ما در هفته هشتم در برابر شهروند سورک بسیار لازم و مفید بود،ما در آن بازی تمرکز لازم را نداشتیم و خیلی بد بازی کرده بودیم.

محمدی افزود:میانگین سنی تیم ما زیر 23 سال است؛البته در همه خطوط یکی دو بازیکن باتجربه داریم که در شرایط حساس گرهگشای مشکلات تیم هستند که من از همین جا به‌خاطر زحمات و فداکاری در تیم از آنها تشکر می‌کنم.

بگفته وی تیم‌های شهید کریمی جویبار،دریای بابل و طپش قائمشهر از تیم‌های خوب این مسابقات هستند که از مربیان قوی و بسیار خوبی بهره می‌برندکه نیم فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت

سرمربی تیم فوتبال شهرداری فریدونکنار تصریح کرد:براساس قراری که با بازیکنان در شروع بازی‌ها داشتیم،هیچ بازیکنی از تیم جدا نخواهد شد و فعلاً هم چند بازیکن خوب به تیم اضافه شده‌اند تا بتوانیم روند خوب خودمان را تا پایان حفظ کنیم./س

برچسب ها: فوتبال ، شهرداری ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.