نماینده جنبش جهاد اسلامی گفت: از آنجا كه قدس يهودي سازي شده و شهرك سازي‌ها در حال تكميل است مي‌خواهند محمود عباس را به مذاكرات سازش بكشانند تا در برابر آنها عقب نشيني كنند واين كل برنامه‌اي بود كه در سخنراني اوباما به آن اشاره شد چراكه وي اعلام كرد رژيم صهيونيستي را به رسميت مي‌شناسد و 1.5 ميليون فلسطيني از ساكنين اصلي به مقيم تبديل شود.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، " ناصر ابوشريف " نماينده جنبش جهاد اسلامي با حضور در نشست خبري روز جهاني قدس در تحولات سياسي و امنيتي منطقه گفت: قدس قبله اول مسلمانان بوده و هركسي كه به سمت و سوي آن سير كند در مسير درستي قرار دارد.

وي تصريح كرد: امام خميني(ره) يك انسان معمولي نبود بلكه عالمی فرهیخته و محقق بود و درباره مسائل استراتژيك منطقه تحقيقات بسيار گسترده انجام داده بود.

نماينده جنبش جهاد اسلامي اظهار داشت: صهيونيست‌ها ابتدادست به اشغال منطقه زدند و بعد به سراغ تجزيه آن رفتند و پس از آن انگليس، رژيم صهيونيستي را در وسط يك نقطه حساس قرار داد تا اين مسئله هميشه بحراني باشد به همين خاطر امام خمینی(ره) رژيم صهيونيستي را غده سرطاني معرفي كرد چراكه اين غده در پشت سرش طرح‌هاي شوم بزرگتري دارد.

ابوشريف تاكيد كرد: هدف مبارزه، آزاد كردن 20 هزار كيلومتر نيست بلكه هدف آزاد كردن كل منطقه و امت اسلامي از نيرنگ است و براي اينكه امت اسلام بتواند به جايگاه خود بازگردد بايد توطئه‌ها افشا شود.

وي با بيان اينكه طرح استکباری براي حفظ كيان صهيونيست در منطقه این است که بايد كل منطقه به آشوب كشيده شود، گفت: همگان به خاطر صهیونیست‎ها بايد زجر بكشند و اتهام زنی علیه برنامه هسته‌ای ایران به این دلیل صورت می‌گیرد که کشورمان در مقابل این رژیم جعلی نایستد.

وي ادامه داد: شرايط داخلي فلسطين بحراني بوده و كل فلسطين تحت فشار است و مناطقي كه شبه آزاد هستند شرايط‌شان بهتر از مناطق اشغال شده نيست.

نماينده جنبش جهاد اسلامي تاكيد كرد: از آنجا كه قدس يهودي سازي شده و شهرك سازي‌ها در حال تكميل است، مي‌خواهند محمود عباس را به مذاكرات سازش بكشانند تا در برابر آنها عقب نشيني كنند واين كل برنامه‌اي بود كه در سخنراني اوباما به آن اشاره شد چراكه وي اعلام كرد رژيم صهيونيستي را به رسميت مي‌شناسد و 1.5 ميليون فلسطيني از ساكنين اصلي به مقيم تبديل شوند.

ابوشريف در پايان خاطرنشان كرد: از كليه طرف‌هاي مصري و سوري براي حل بحران كشورشان مي‌خواهيم كه به پاي ميز مذاكره بيايند تا مشكلاتشان را به راحتي حل كنند چراكه اين شرايط فقط به نفع رژيم غاصب صهيونيستي است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: ابوشریف ، جهاد ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار