معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: استقبال و حضور گسترده مردم در نمایشگاه قرآن و عترت حقیقتا برای همه دست اندرکاران نمایشگاه غافلگیرکننده بود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سید رسول موسوی نژادیان اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم علی رغم عدم برگزاری طی سال های گذشته و فرصت اندک جهت برنامه ریزی و اجرا، بحمدالله در ابعاد مختلف به نحو احسن طی 9 شب برگزار شد.
وی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های گسترده استان قم در رابطه با فعالیت های فرهنگی و قرآنی و علاقه مندی بسیار مردم برای برگزاری نمایشگاه قرآن در این خطه مقدس، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به لطف خداوند و به یاری قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با کیفیت و کمیت مناسب برگزار شد.
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به فعالیت بخش های نرم افزارها و رسانه های دیجیتال، ناشران، کارگاه های آموزشی و صنایع دستی قرآنی، غرفه های کودک و نوجوان، موسسات قرآنی و انجمن های هنری در این نمایشگاه گفت: شاید یکی از جذاب ترین بخش های نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم، حضور کتابخانه آیت الله العظمی مرعشی نجفی و نمایش نفیس ترین و قدیمی ترین نسخه های خطی قرآن کریم بود.
وی با بیان اینکه علی رغم تقاضاهای بسیار زیاد مردم و غرفه داران برای تمدید نمایشگاه، به دلیل برخی شرایط و محدودیت ها امکان تمدید نمایشگاه وجود نداشت، خاطرنشان کرد: استقبال و حضور گسترده مردم در نمایشگاه قرآن و عترت حقیقتا برای همه دست اندرکاران و مسوولین برگزاری نمایشگاه غافلگیرکننده بود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.