مدیر كل دفتر امور اكتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام كرد: نخستین همایش و نمایشگاه تخصصی اكتشاف، استخراج و فرآوری فلزات غیرآهنی مهر ماه امسال در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایمیدرو ، اسدالله كشاورز گفت: این همایش و نمایشگاه در راستای تحقق اهداف زیربنایی بخش معدن كشور و ایجاد تعامل بین مدیران، دست اندركاران، اساتید دانشگاه ها، مدیران بخش های دولتی و خصوصی، شركت های داخلی و نمایندگی های خارجی فعال در این حوزه برگزار می شود.

وی از مدیران شركت ها خواست با استفاده از این فرصت مناسب كه در فضایی مطلوب و تخصصی ایجاد خواهد شد، از طریق حضور در نمایشگاه تخصصی، ارایه مقاله و برگزاری كارگاه های آموزشی در این همایش و نمایشگاه مشاركت كنند.

كشاورز درباره اهداف برگزاری همایش گفت: تكمیل زنجیره تولید فلزات غیرآهنی برای دستیابی به محصولات و خدمات با ارزش افزوده بالاتر، توسعه سرمایه گذاری و رفع موانع در حوزه معادن و صنایع فلزات غیرآهنی و افزایش تولید مواد معدنی مورد نیاز واحدهای تولیدی به صورت مستمر از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

وی همچنین توسعه صنایع پایین دستی فلزات غیرآهنی به منظور افزایش صادرات و انتقال و ارتقاء دانش و فناوری و توسعه تكنولوژی ساخت داخل با رویكرد بومی را از دیگر اهداف این همایش و نمایشگاه برشمرد.

كشاورز محورهای اصلی همایش را شامل هم اندیشی و هم افزایی دانش تولید فلزات غیرآهنی، افزایش صادرات فلزات غیرآهنی با ارزش افزوده بیشتر و افزایش كمی و كیفی عملیات اكتشاف، استخراج و تولید فلزات غیرآهنی ذكر كرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اکتشاف ، فلزات ، غیرآهنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار