مسئول واحدهاي اسکين پاس وتمپر ميل فولاد مبارکه اعلام کرد: واحد اسکين پاس شماره 2 ناحيه نورد سرد در تيرماه سال جاري موفق شد رکورد توليد خود را به 50 هزارو 73 تن برساند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان اردشير خسروي ساماني با اشاره به افتخارآفريني‌هاي قبلي واحد تحت سرپرستي خود افزود: رکورد قبلي اين واحد در شهريور ماه سال 1391 و با توليد 49 هزارو 366 تن به‌دست آمده بود که در تيرماه سال جاري با 707 تن توليد بيشتر،اين رکورد جديد حاصل شده است.

وی در خصوص نقش واحد اسکين پاس در فرآيند توليد محصولات در شرکت فولاد مبارکه گفت: اين واحد توليدي که پس از اسکين پاس شماره 1 و به دست توانمند کارشناسان ناحيه نورد سرد به بهره‌برداري رسيد، با اعمال زبري مناسب بر روي ورق، مطابق با نياز مشتري، شرايطي فراهم مي‌کند که رنگ‌پذيري ورق با کيفيت مناسبتري صورت گيرد. همچنين با ايجاد صافي و يکنواختي مناسب روي سطح ورق موجب مي‌شود تا موجهاي اضافي روي ورقهاي توليدي گرفته شود و رنگ بر روي سطوح محصولات سرد با کيفيت بهتري اعمال گردد و در نهايت اينکه اين واحد با بهبود خواص مکانيکي محصولات سرد تلاش مي‌نمايد تا رضايتمندي هرچه بيشتر مشتريان فولاد مبارکه اصفهان فراهم گردد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.