رقابتهاي ليگ جهاني دو و ميداني موسوم به ليگ الماس در بخش مردان و زنان در شهر لندن در انگليس پيگيري شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در ادامه رقابتهاي ليگ جهاني دو و ميداني در لندن و در بخش مردان در ماده دو هزار و پانصد متر آگوستين کيپرونو از کنيا با کسب زمان سه دقيقه و پنجاه ثانيه و يک صدم ثانيه اول شد و پس از وي آيانله سليمان از جيبوتي و جيمز کيپلاگات از کنيا به ترتيب دوم و سوم شدند.

در ماده سه هزار متر محمد فراه از انگليس با کسب زمان هفت دقيقه و سي و شش ثانيه و هشتاد و پنج صدم ثانيه به مقام قهرماني رسيد و پس از وي رايان هيل از آمريکا و اندرو بومبالا از اتيوپي به ترتيب در رده هاي بعدي جاي گرفتند.

در ماده يکصد و ده متر با مانع ديويد اليور از آمريکا با کسب زمان سيزده ثانيه و بيست صدم ثانيه اول شد و پس از او ويليام شرمن از انگليس و آرتور نوگا از لهستان دوم و سوم شدند.

در ماده چهارصد متر با مانع مايکل تينزلي از آمريکا با زمان چهل و هفت ثانيه و نودوهشت صدم ثانيه به مقام نخست رسيد و پس از وي جاني داچ و جاستين گيمن ديگر هموطنانش به ترتيب رده هاي بعدي را کسب کردند.

در ماده سه هزار متر با مانع تعقيبي هم بريمين کيپراپ از کنيا با زمان هشت دقيقه و شش ثانيه و هشتادو شش صدم ثانيه به عنوان قهرماني رسيد و پس از او گيلبرت کيپلانگات و جايروس کيپچاگ ديگر هموطنانش دوم و سوم شدند.

در دو چهار در صد متر امدادي تيمي هم  تيم جامائيکا با کسب زمان سي و هفت ثانيه و هفتاد و پنج صدم ثانيه اول شد و تيم هاي فرانسه و کانادا رده ها ي بعدي را کسب کردند.

در پرش طول الکساندر منکف از روسيه با پرشي به ميزان هشت متر و سي و يک سانتيمتر عنوان قهرماني را کسب کرد و پس از وي فابريس لاپير از استراليا و مائورو وينيسيوس از برزيل دوم و سوم شدند.

در پرش با نيزه ريناود لاويلني از فرانسه با پرشي به ميزان شش متر و دو سانتيمتر اول شد و پس از وي بيورن اتو  و رافائل هلزدپ  هر دو از آلمان رده هاي بعدي را کسب کردند.

در رقابتهاي بخش زنان و در ماده دو يکصد متر بلسينگ اوکاگباره از نيجريه با زمان 10 ثانيه و هفتاد ونه صدم ثانيه قهرمان شد و پس از وي باربارا پير از آمريکا و کلي آن باپتيسته از ترينيداد و توباگو دوم و سوم شدند.

در ماده دويست متر آليسون فليکس از آمريکا با زمان 22 ثانيه و چهل و يک صدم ثانيه اول شد و پس از وي شالوندا سالمون ديگر هموطنش و آنتونيک استراچان از باهاما رده هاي بعدي را کسب کردند.

در ماده چهارصد متر کريستين اوهوروگو از انگليس با زمان پنجاه ثانيه اول شد و پس از او فرانچسکا مک کوروي و ناتاشا هاستينگز هردو  از امريکا عناوين بعدي را کسب کردند.

در ماده صدمتر با مانع سالي پيرسون از استراليا با کسب زمان دوازده ثانيه و شصت و پنج صدم ثانيه قهرمان شد و پس از وي تيفاني پورتر از انگليس و کالي ولز از آمريکا دوم و سوم شدند.

در ماده پرش طول کاتارينا جانسون تامپسون از انگليس با پرشي به ميزان شش متر و چهل و شش سانتيمتر به مقام قهرماني رسيد و پس از وي بيانکا استوارت از باهاما و لورين اوگن از انگليس رده هاي بعدي را کسب کردند.

در ماده پرتاب وزنه هم والري آدامز از نيوزيلند با پرتابي به ميزان بيست متر و نود سانتي متر اول شد و پس از وي کريستينا شوانيتز از آلمان و ميشل کارتر از آمريکا به ترتيب دوم و سوم شدند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار