با تلاش کارکنان خط توليد ورق رنگي شرکت فولاد مبارکه اصفهان ، رکورد ماهانه توليد در اين خط به 12 هزارو 175 تن رسيد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان رييس خطوط گالوانيزه و رنگي فولاد مبارکه با اعلام اين خبر گفت: واحد ورق رنگي با توليد 12 هزار و 175 تن ورق رنگي در تير ماه سال جاري به رکورد جديدي در توليد ماهيانه خود از ابتداي راه اندازي تا کنون دست يافت.

عليرضا گندم کار ، رکورد قبلي اين خط را مربوط به فروردين ماه سال 1392 و به ميزان 12 هزار و 69 تن اعلام کرد.

وي با بيان اين مطلب که ميزان توليد ماه گذشته 46 درصد بيشتر از ظرفيت پيش‌بيني شده خط بوده است افزود: طبق مشخصات اوليه، ظرفيت اسمي خط ورق رنگي ساليانه 100 هزار تن در نظر گرفته شده است که با در نظر گرفتن ظرفيت اين خط، به طور متوسط ميزان توليد در هر ماه 8330 تن خواهد بود.

رييس خطوط گالوانيزه و رنگي فولاد مبارکه در دادامه تصريح کرد: با توجه به ظرفيت هاي موجود خط ،تلاش کارکنان خط توليد ورق رنگي بر اين اساس بوده است که با اجرای طرح هاي متعدد در زمينه بهبود شاخص هاي توليد، آمادگي لازم جهت افزايش ظرفيت توليد را کسب نمايند که به ياري خداوند وتلاش کارکنان اين واحد ، امسال وعده توليد 130هزارتن در خط ورق رنگي محقق خواهد شد.

وي در خصوص ثبت اين رکورد خاطر نشان کرد:در ماه گذشته به دنبال افزايش تقاضاي بازار و تامين به موقع کلاف و رنگ، اين واحد موفق به ثبت اين رکورد گرديد ./س

برچسب ها: اصفهان ، کسب ، رکورد ، تولید ، ماهانه ، در ، خط ، ورق ، رنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.