برنامه ریزی و سیاستگزاریهای مناسب می تواند چشم انداز روبه رشدی را در فعالیت های رو به رشد صنایع تولیدی بیش از گذشته فراهم کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان نائب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جمع مدیران واحدهای تولیدی شهرستان خرم دره گفت: رونق اقتصادی کشور در گرو ارتقا، توجه و سرمایه گذاری لازم صنایع تولیدی داخلی است.

خانمحمدی با اشاره به نقش تعیین کننده ی برنامه های کارشناسی شده در ارتقا روزافزون فعالیت های صنایع تولیدی،افزود: حمایت متولیان و مسئولان از واحدهای صنعتی و تقویت بیشتر آنها در حداقل زمان ممکن در شتاب بخشی و تحقق اهداف بسیار مفید و اثر گذار است.

وی با اشاره به اینکه مدیران و مسئولان دستگاهها وظیفه مهم و اساسی را در ایجاد فرصتهای شغلی پایداربرعهده دارند،ادامه داد: هم اکنون مجلس و دولت برنامه های بسیار خوب و کار شناسی شده ای را برای رونق اقتصاد و ارتقای بیشتر فعالیتهای صنایع داخلی دارد.

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تلاش برای ایجاد بستر ، زمینه اشتغال و خودکفایی کاری ارزشمند محسوب می شود که این مهم در شرایط کنونی کشور اهمیت بسزایی دارد./س

برچسب ها: رشد ، صنایع ، برنامه ، ریزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.