کنگره ملی اوقات فراغت و سبک زندگی جوانان با هدف شناخت مسائل جدید حوزه اوقات فراغت جوانان ۲۳ و ۲۴ مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران کنگره ملی اوقات فراغت و سبک زندگی جوانان با هدف ظرفیت سازی در حوزه سیاستگذاری، برنامه ریزی و اجرا در ساماندهی اوقات فراغت جوانان در شیراز برگزار می‌شود.
شناخت مسائل جدید حوزه اوقات فراغت جوانان، شناسایی ابعاد مدیریت اوقات فراغت جوانان، بررسی و مطالعه ابعاد موضوع در گستره ملی و ایجاد رویکرد علمی و تخصصی و برنامه‌ای نسبت به مسئله سبک زندگی و اوقات فراغت جوانان از دیگر اهداف برگزاری این کنگره است.
در این کنگره موضوعات خرده فرهنگ‏ها، اوقات فراغت و سبک‏های زندگی جوانان، اوقات فراغت، سبک‏های زندگی جوانان و چالش‏های جهانی شدن، سبک‏های زندگی و الگوهای رفتار فراغتی جوانان، روند شناسی تحولات و تغییرات در الگوها و سبک‌های رفتار فراغتی جوانان از جمله موضوعات مورد بررسی در این کنگره ملی هستند.
جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، اوقات فراغت و سبک زندگی جوانان، سبک زندگی اسلامی - انقلابی - ایرانی و اوقات فراغت جوانان و نقش و جایگاه دستگاه‌ها و سازمان‌های تأثیرگذار در سبک‌زندگی و اوقات فراغت جوانان‌(تعاملات، پیوستگی ها و تضادها) محورهای مقالات را تشکیل می‌دهند.
نقش و تأثیرگذاری خانواده و همسالان بر سبک زندگی و اوقات فراغت جوانان، نقش کالاهای فرهنگی بر اوقات فراغت جوانان، اوقات فراغت و مشارکت‏های اجتماعی داوطلبانه جوانان، نقش برنامه‌های تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی بر اوقات فراغت جوانان، نقش و جایگاه فناوری‌ها و رسانه‏های نوین در سبک زندگی و اوقات فراغت جوانان، آسیب‏شناسی الگوها و شیوه‏های گذران اوقات فراغت جوانان و ارائه راهکارها، آسیب‏شناسی منابع، امکانات و فضاهای گذران اوقات فراغت جوانان و راهکارهای بهینه‏سازی آن و ارزیابی سیاست‌ها، برنامه‌‌ها و طرح‏های مرتبط با اوقات فراغت جوانان در ایران، موفقیت‌ها و ناکامی‌ها از دیگر محورهای مطرح در این کنگره هستند.
لازم به ذکر است کنگره ملی اوقات فراغت و سبک زندگی جوانان به همت مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان و همکاری دانشگاه شیراز به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس برگزار می‌شود./ف
برچسب ها: کنگره ، ملی ، فراغت ، زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار