يك كارشناس سياست خارجي گفت: رژیم جعلي صهیونیستی با هماهنگی آمریکا و برای تحت‌الشعاع قرار دادن افکار عمومی در رابطه با فلسطین تلاش دارد آثار اسلامی منطقه را تخریب کند.

" مصیب نعیمی "در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در واكنش به اظهارات جان كري مبني بر توافقات رژيم غاصب صهيونيستي و تشکیلات خودگردان فلسطین بر سر مسئله مذاكره براي تشكيل دولت جديد فلسطين، گفت: طرح جدید جان کری وزیر خارجه آمریکا و هماهنگی با رژيم جعلي صهیونیستي در راستاي سرپوش نهادن بر اقدامات جنايتكارانه و خصمانه اين رژيم اشغالگر  عليه كشورهاي منطقه به‌ويژه ملت مظلوم  فلسطين صورت گرفته است.
 
وی در ادامه افزود: رژیم منحوس صهیونیستی با توسعه شهرك‌سازي‌هايش در كرانه باختري رود اردن به دنبال ايجاد تغییرات در هویت حقيقي مسجد‌الاقصي است.
 
نعیمی با بيان اينكه آمريكا به عنوان حامي اصلي رژیم غاصب صهيونيستي تمامي سرمایه‌های اين رژيم اشغالگر براي توسعه شهرک‌‌سازي‌هایش در قدس اشغالي را تامين مي‌كند، تصريح كرد: اقدامات تجاوزگرانه رژيم جعلي صهيونيستي در مسجد‌الاقصي همچون ايجاد تونل‌هایی در زیر مسجد‌ و ساخت پارک‌های جانبی در پي تخریب ماهیت مسلمانان فلسطین است.
 
وي با تاكيد بر اينكه اقدامات خصمانه جان کری در راستاي پيروي از اهداف شوم ر‍ژيم غاصب صهيونيستي صورت گرفته است، اظهار داشت: مطرح كردن مذاكرات ميان دولت فلسطين و رژيم اشغالگر قدس ترفندهاي تكراري و وعده‌های توخالی از سوي غرب برای تشکیل دولت مستقل فلسطین  است.
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: رژیم جعلي صهیونیستی با هماهنگی آمریکا و برای تحت‌الشعاع قرار دادن افکار عمومی در رابطه با فلسطین به طرح چنين مسئله‌اي پرداخته است كه هدف اصلي آن از بين بردن آثار اسلامی در منطقه بوده است.
 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار