کارشناس فوتبال کشورمان گفت: در هفته نخست لیگ برتر، 2 تیم سپاهان و استقلال عملکرد خوبی داشتند و تیم نفت هم خوش شانس بود.

 رسول کربکندی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در هفته های نخست لیگ برتر نمی توان تشخیص داد که کدام تیم های فوتبال برتری خاصی نسبت به دیگر تیم ها دارند اما به طور کلی تیم فوتبال سپاهان و استقلال عملکرد بهتری داشتند و در اين میان تیم نفت شانس بیشتري در این بازی ها داشت و هفته خوبی برای اين تيم رقم خورد.

کارشناس فوتبال ادامه داد: یک سری از تیم ها مثل تیم های نفت و راه آهن که یک سرمایه گذاري معقولی داشتند و یک سری از تیم ها هم مثل فجر شهید سپاسی و داماش که هدفشان حفظ خودشان باشگاه است، با بودجه کم وارد لیگ برتر سیزدهم شدند، فقط می خواهند تیم شان بالا بیاید زيرا زياد هزینه نکرده اند.

وی ادامه داد: در هفته نخست لیگ برتر تیم استقلال به سختی توانست سه امتیاز بازی را بگیرد اما تیم سپاهان راحتر از بقیه تیم ها توانست امتیاز بازي را بگیرد، تیم پرسپولیس هم به دلیل مسائل حاشیه ای و کری هایی که می خواند تنها سرگرم حاشيه سازي است.

کربکندی ادامه داد: در هفته ای که بازي هاي ليگ برتر سيزدهم پيگيري شد، استقلال و سپاهان عملکرد خوبی داشتند و دلیل آن هم جذب بازیکنان خوبی بود که در فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفتند.

وی در خصوص اشتباهات داوری گفت: داوران در هفته نخست لیگ برتر سیزدهم اشتباهات اثرگذاری داشتند و در سه مورد اشتباه کردند پنالتی که حق وردی به نفع فولاد گرفت اشتباه بود، البته باید کارشناس این پنالتی را بررسی کند، داوری یک ضلعی از مثلث فوتبال است تا داور نباشد بازي معنا ندارد.

کربکندي در خصوص نامزدی فغانی به عنوان داور در جام جهانی برزیل تصریح کرد: فغانی داوری خوبی تاکنون داشته و فرد با جسارتی است که فکر می کنم برای داوری فرد مناسبی باشد همچنين این اواخر کمی بهتر شده است، به هر حال من فکر می کنم شانس حضور در مسابقات جام جهاني را داشته باشد./مح

برچسب ها: کارشناس ، فوتبال ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار