شيخ علي سلمان تاکيد کرد: تمام مردم بحرين از مخالفان نظام بحرين هستند و ملت بحرين - با تمام طبقات اجتماعي آن - در زمينه رسيدن به راه حل سياسي براي پايان دادن به بحران اين کشور جديت دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني اللولوة ؛ وي همچنين اظهار داشت : در 14 فوريه سال 2011 راه حلهايي که از پيچيدگي هاي کمتري براي حل بحران بحرين برخوردار بود نيز وجود داشت اما در حال حاضر بر پيچيدگي هاي مشکلات روبروي مردم بحرين افزوده شده است. 

وي تاکيد کرد: اما شرايط مختلف بر مشکلات کشور افزوده است ؛ تدابير امنيتي و بازداشتها و قربانيان تظاهرات و ديگر قضايا بر پيچيدگي اوضاع بحرين افزوده است. بنابراين هر چه مدت زمان براي ايجاد راه حل سياسي افزايش يابد بر مشکلات سر راه آن افزوده خواهد شد.شيخ علي سلمان در ادامه اظهارات خود تصريح کرد: نظام بحرين ديگر راه گريزي براي اجراي درخواستهاي قانوني مردم بحرين ندارد و نمي تواند آنها را دور بزند و ديگر نمي تواند با مردم با خدعه و نيرنگ رفتار کند.

وي افزود: بحرين به يک دولت جديد نياز دارد که تمام فرزندان اين کشور سهمي در آن داشته باشند و آزادي و عدالت را به مردم هديه دهد . از سوي ديگر افزايش قوانين سرکوبگرانه ديگر جايي در دولت ندارد . زيرا عمليات سرکوب باعث شده است بحرين هم اکنون به بدترين شرايط خود در منطقه سوق داده شود.

وي تاکيد کرد: بنابراين قوانيني که با معيارهاي بين المللي همخواني ندارد هيچگاه نمي تواند به عمليات سرکوب توجيه قانوني بدهد. زيرا عمليات سرکوب همچنان به عنوان رفتار ظالمانه به شمار مي رود  و نزد جامعه بين الملل اين مسائل قابل قبول نيست .


برچسب ها: سلمان ، بحرین ، جدیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار