یک منبع آگاه با بیان اینکه گزینه‌های احتمالی وزارت‌خانه‌ها تا روز چهارشنبه به رئیس‌جمهور منتخب مشخص خواهد شد، گفت: تاکنون تکلیف وزارت‌خانه ورزش و جوانان مشخص شده و قرار است آقای روحانی یک نفر از بین سه نفر را انتخاب کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ به نقل از تسنیم، یک منبع آگاه از معرفی گزینه‌های نهایی وزارتخانه‌ها مختلف به حسن روحانی رئیس‌جهور منتخب تا روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: تاکنون فقط کارگروه وزارت ورزش و جوانان 3 گزینه را به‌عنوان نظر نهایی خود به آقای روحانی اعلام کرده‌اند.

وی افزود: کارگروه‌های تخصصی و مشورتی کار خود را تا روز چهارشنبه به پایان می‌رسانند و تلاش این است که در اکثر وزارتخانه‌ها 3 نفر به رئیس‌جمهور منتخب معرفی شوند و آقای روحانی نیز با مشورت و رایزنی گزینه نهایی را اعلام خواهد کرد.

این منبع آگاه در پاسخ به این پرسش که چه‌زمانی اعضای کابینه به‌صورت کامل معرفی خواهد شد، گفت: طبق آخرین بررسی‌های انجام شده قرار است روز تحلیف اعضای کابینه به‌صورت کامل معرفی شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گزینه‌های مطرح شده در یکی از نشریه‌های امروز صحت ندارد و هنوز هیج شخصی از سوی آقای روحانی برای تصدی سمت‌های مختلف در دولت یازدهم مشخص نشده است.

از بین بیژن ذوالفقارنسب، مسعود سلطانی‌فر و سعید فائقی یک نفر به‌عنوان وزیر ورزش معرفی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.