رقابت آثار مناسبت بسيار مضر و زيان‌بار در اين عرصه خواهد بود.

"حسن جوهرچي" بازيگر سينما تلويزيون در خصوص سريال "شبهاي روشن"،مجيد مظفري" به خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: سريال "شبهاي روشن" ويژه شبهاي قدر در سه قسمت بر روي آنتن شبكه يك  سيما مي‌رود.

وي افزود: "شبهاي روشن" به كارگردان "مجيد مظفري" و تهيه‌كنندگي "مجيد اوجي" است و "فلور نظري" نويسندگي و بازيگري اين مجوعه را برعهده داشته است.

"جوهرچي" اظهار داشت: در اين سريال با بازيگراني چون "سياوش طمورث"ف "زهرا سعيدي" همبازي بودم و اين كار يكي از خاطره‌نگيز‌ترين كاهايي بود كه بازي كردم.

وي عنوان كرد: "مجيد مظفري" يكي از دوستان خوب است و من تا به حال وي را در مقابل كارگرداني نديده بودم و خيلي خوشحالم كه اين موقعيت دست داد تا جلوي دوربين "مظفري" بازي كنم.
"شبهاي روشن" قصه مرد پولداري است كه به يك بيماري لاعلاجي دچار مي‌شود و براي شفاي بيماريش راهي مشهد مي‌شود.

وي ادامه داد: قصه اين فيلم واقعي بوده و به لحاظ ساختار از كيفيت خوبي برخوردار است.

"جوهرچي" در خصوص مجموعه‌‌هاي مناسبتي ماه مبارك تصريح كرد: به نظر من بهترين فيلمي كه در ماه مبارك رمضان توليد شد و علاوه بر ساختار از كيفيت و تاثير‌گذار مطلوبي بهره‌مند بود مجموعه "او يك فرشته بود" و من تا به امروز فيلمي را با اين كيفيت از تلويزيون نديدم.

وي ادامه داد: امروز آثار مناسبتي رقابتي شده و به گونه‌اي بين شبكة‌هاي سيما مسابقه برد و باخت ايجاد مي‌شود كه اين رويكرد بسيار مضر و زيان بار است.

"جوهرچي" ادامه داد: قبل از اينكه فيلمي بخواهد در اين رقابتها شركت كند بايد به لحاظ مالي، كارگرداني و تمامي عوامل سازنده آن را در نظر گرفت و بعد سكويي براي رتبه‌بندي فيلمها در نظر گرفت.

وي خاطرنشان كرد: اميدواريم آثار توليد شده درايام‌هاي خاص ماهيت آن ايام را به تصوير بكشند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار