یک کارشناس داوری فوتبال گفت: داوران در هفته اول لیگ سیزدهم فوتبال خوب ظاهر نشده و نتوانستند قضاوت های خوبی را داشته باشند.

دزفولی کارشناس داوری فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با انتقاد از عملکرد داوران در هفته اول لیگ سیزدهم فوتبال گفت: اکثر کارشناسان معتقدند که داوران در هفته اول عملکرد خوبی نداشتند و نتوانستند سوت های خوبی بزنند.

وی در خصوص داوری محسن قهرمانی اظهارداشت: قهرمانی آمادگی بدنی خوبی داشت ولی متأسفانه خوب ظاهر نشد و پنالتی مشکوکی که برای سرخ پوشان گرفت، نشان دهنده عملکرد نامطلوب وی در هفته اول لیگ سیزدهم بود.

دزفولی در ادامه اضافه کرد: قهرمانی داوری با تجربه است و داوران با تجربه باید شخصیت داوری خود را نشان دهند اما متأسفانه داوران در هفته اول لیگ سیزدهم خوب ظاهر نشدند.

این کارشناس داوری تصریح کرد: اگر مسئولین فدراسیون فوتبال بتوانند بین کمیته داوران و دپارتمان داوری آشتی برقرار کنند مطمئناً عملکرد داوری بهتر می شود.

وی در ادامه اضافه کرد: با آشتی کمیته داوران و دپارتمان داوری هماهنگی بین آنها بیشتر خواهد شد و این هماهنگی به عملکرد بهتر داوران کمک خواهد کرد.

دزفولی در خصوص حضور داوران ایرانی در جام جهانی فوتبال نیز گفت: فغانی یکی از داوران خوب ایران است که با نمایش تواناییهایش مطمئناً‌ می توانیم شاهد حضور اين داور ایرانی در جام جهانی باشیم.

وی افزود: همانطور که فیفا بر حضور یک داور ازبکی در این مسابقات تأکید کرد و در مسابقات مختلف برای قضاوت از او دعوت کرد، همین اتفاق هم برای فغانی افتاده است.

دزفولی در پایان خاطرنشان کرد: نامزد شدن فغانی برای قضاوت در فینال جام جهانی اتفاق خوبی است و امیدواریم که فغانی خلاقیت خود را نشان بدهد تا شاهد حضورش در جام جهانی و افتخارآفرینی یک داور ایرانی باشیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار