روزنامه السفير لبنان در شماره امروز خود از احتمال صدور حكم اعدام براي محمد مرسي رئيس جمهور مصر خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛روزنامه السفير لبنان در شماره امروز خود نوشت:"محمد مرسي" رئيس جمهور مخلوع مصر شايد با حكم اعدام مواجه شود.

اين روزنامه در ادامه با اشاره به اينكه حكم حبس به مدت 15 روز براي "محمد مرسي" به اتهام جاسوسي وحمله به مراكز پليس  موقتي است افزود:اين حكم در صبح روزي كه "ژنرال السيسي" وزير دفاع مصر از ملت اين كشور خواست براي تاييد مقابله با اقدامات تروريستي به خيابان ها بيايند صادر شده است.

در همين حال روزنامه السفير به نقل از منابع آگاه اعلام كرد:ارتش مصر براي پايان دادن به تحصن هواداران اخوان المسلمين در ميدان رابعه العدويه از روز شنبه به اقدامات تازه اي دست مي‌زند.

روزنامه السفير لبنان همچنين در بخش ديگري از گزارش خود به نقل از منابع قضايي نوشت:"محمد مرسي" رئيس جمهور مخلوع مصر در آغاز نخستين جلسه بازجويي دائما عبارت "من رئيس جمهور شرعي مصر هستم وشما اجاز بازجويي از من را نداريد" را تكرار مي كرده است.

اين روزنامه در ادامه به نقل از يك منبع امنيتي نوشت:هدف از حبس احتياطي "مرسي" تنها منع اين متهم از فرار نيست بلكه ممانعت از بازي كردن با شواهد،ادله ويا تاثير گذاري بر روند تحقيقات است.

در پايان يك كارشناس حقوقي به السفير گفت:در صورتيكه اتهامات وارده عليه "مرسي" ثابت شود مجازات وي تا اعدام قابل ارتقا است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مرسی ، رابعه ، قاهره ، السفیر ، ارتش ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار