نماينده حزب تي پارتي آمريکا، ادعاي ساختگي بودن رسوايي اداره ماليات اين کشور را سيلي به صورت جمهوري خواهان دانست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني فاکس نيوز ؛ لَري نوردويگ  مدير اجرايي حزب تي پارتي در  شهر ريچموند گفت اظهارات باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا درباره ساختگي بودن رسوايي اداره ماليات بر درآمد آمريکا، سيلي به صورت (جمهوري خواهان) است. وي افزود: به عقيده من، اين رسوايي ساختگي نيست، بلکه خود رئيس جمهور آمريکا جعلي است و ما در اينجا با يک «متظاهر در رأس کل قوا» روبرو هستيم. برايم قابل درک نيست، زيرا اوباما درست بعد از فاش شدن رسوايي اداره مالياتي گفته بود  اين غيرقابل تحمل است و او مي خواهد تا عمق ماجرا را جويا شود.

اگر اين قضيه ساختگي است، چرا رئيس جمهور آن را غيرقابل تحمل خواند؟ چرا او استيون ميلر رئيس اداره مالياتي آمريکا را وادار به استعفاء کرد؟ لذا اين ادعا اصلاً پذيرفتني نيست و توهين بزرگي به شهروندان آمريکايي در سراسر دنيا است.  

مجري فاکس نيوز در ادامه  گفتگو به نوردويگ گفت اينگونه نبود که اظهارات اوباما نسنجيده و بداهه گويي باشد، زيرا دبير مطبوعاتي او نيز يک روز قبل سخنان مشابهي بر زبان آورده بود. لذا هر دو آنها در روزهاي متوالي از تعبير «رسوايي ساختگي» استفاده کردند. نظر شما در اين باره چيست، آيا آنها در کاخ سفيد دور هم جمع شده و به اين نتيجه رسيده اند که اين بهترين شيوه براي توهين به شما است؟

نوردويگ گفت: به نظرم همين طور است و اين اظهارات، از قبل برنامه ريزي شده بود. جي کارني، سخنگوي کاخ سفيد نيز بايد به وظيفه ميهن پرستانه خود عمل و از سمتش کناره گيري کند. شايد هم بايد کتابي را تأليف و در آن همه مسائل را فاش کند تا با شفاف سازي که اين دولت وعده آن را به ما داده است، پولدار شود. آنها چيزي را ترتيب دادند که بدون شک از نظر من دروغ است. همين مسئله نيز مرا خشمگين مي کند. رئيس جمهور بايد اعتراف کند چه کساني مرتکب تخلف شده اند، اين تخلف ها نيز تا چه سطح و در چه ابعادي وجود داشته است. البته رئيس جمهور فقط زماني قادر به انجام دادن اين کار خواهد بود که خودش مجرم نباشد. لذا معتقدم اين احتمالاً نشان مي دهد تحقيقاتي که اکنون داخل کاخ سفيد صورت مي گيرد، حس امنيت و آرامش خاطر اوباما را به خطر انداخته است. لذا او مي خواهد وانمود کند   اين رسوايي هرگز رخ نداده است. 


برچسب ها: رسوایی ، آمریکا ، ادعا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار