مربی تیم ملی جوانان تنیس روی میز گفت: قرار است برای آمادگی در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا اردوی مشترکی با تیم مجارستان داشته باشیم.

محسن شیشه گرها در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: تیم ملی جوانان تنیس روی میز با ترکیب پوریا عمرانی، آرمان حاجی ئی، سروش امیری نیا و متین لطف اله نسبی قرار است اوایل شهریورماه در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا دوحه قطر شرکت کند و به همین دلیل برنامه های مختلفی برای حضور در این پیکارها تدارک دیده ایم.

وی ادامه داد: اردوی داخلی ما به میزبانی همدان از 28 تیرماه آغاز شد و امروز (5 مرداد) به پایان رسید، خوشبختانه تمرینات بدنسازی خوبی داشتیم و از روند اردو رضایت دارم.

شیشه گرها در پاسخ به این پرسش که علت تغییر مکان اردوی  داخلی چه بوده است گفت: پیش از این قرار بود اردو در آبادان برگزار شود اما از آنجا که آنها آمادگی میزبانی از تیم جوانان قبل از ماه رمضان را نداشتند مکان اردو به همدان تغییر پیدا کرد.

مربی تیم ملی جوانان اذعان داشت: قرار است اردوی مشترک جوانان به همراه تیم ملی نوجوانان بزرگسالان ایران و تیم مجارستان در تهران برگزار شود که اکنون مشغول فراهم کردن مقدمات کار هستیم و به همین دلیل زمان قطعی این اردو مشخص نیست.

تیم ملی جوانان تنیس روی میز ایران در رقابتهای سال گذشته قهرمانی آسیا چین به عنوان ششمی رسید مربی تیم ملی جوانان در خصوص اینکه آیا جوانان ایران در مسابقات قطر هم می توانند این عنوان را حفظ کنند اعلام کرد: در تیم امسال ما به جز پوریا عمرانی که در سال گذشته نیز به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شده سایر نفرات اولین بار است که در تیم جوانان مسابقه می دهند و به همین دلیل کمی کارمان سخت شده است، با این حال تمام سعیمان را می کنیم تا نمایش خوبی در دوحه قطر داشته باشیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار