قائم مقام معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران از واگذاري مسئوليت طراحي نقشه بوستان حجاب به شهرداري منطقه 18 در بيست و يكمين جلسه كميسيون عفاف و حجاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام و المسلمين امرودي در تشريح اين خبر با اشاره به گزارش عملكرد مناطق 5 و 18 در حوزه عفاف و حجاب افزود: در اين جلسه طراحي بوستان حجاب به منطقه 18 و تشكيل كارگروه مد و لباس اسلامي به منطقه 5 واگذار شد.
وي گفت: در اين جلسه همچنين مقرر شد تا با محوريت سراهاي محله و خانه هاي تسنيم نسبت به توسعه كمي و كيفي برنامه ريزي هاي مربوط به برپايي اوقات فراغت مادرات و كودكان اقدام شود.
حجت الاسلام و المسلمين امرودي، تصريح كرد: بهره گيري از ديده هاي خلاق در برگزاري نمايشگاه ها و كارگاه هاي آموزشي از ديگر مصوباتي بود كه با توجه به افزايش حضور و مشاركت شهروندان در اجراي برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي به تصويب رسيد.
قائم مقام معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران خاطرنشان كرد: شناسايي نقاط آسيب خيز، ترغيب جوانان به حضور در اردوهاي راهيان نور، افزايش ارايه امكانات و تسهيلات ازدواج آسان از ديگر مصوبات اين جلسه بوده است./ف
برچسب ها: واگذار ، نقشه ، بوستان ، حجاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار