"جاناتان اس توبين" در مقاله اي اذعان مي کند که "باراک اوباما" نتوانسته برنامه هسته اي کشورمان را متوقف سازد و در اين باره با خفت و خواري شکست خورده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری کامنتري مگزين ؛ نويسنده با اشاره به سردرگمي "باراک اوباما" رييس جمهور آمريکا در قبال برنامه هسته اي کشورمان به شکست وي در متوقف ساختن برنامه هسته اي کشورمان اشاره مي کند و در اين باره مي افزايد "پس از شکست ادعاهاي اوباما در مورد متوقف نمودن ايران هسته اي اينک وي خود را در انزوا مي بيند. هرگونه تلاشي از سوي وي براي متوقف کردن برنامه هسته اي ايران با "خفت" و "خواري" به شکست انجاميده است.

 با اين حال اوباما از اشتباهات خود درس نگرفته است. اکنون با پيروزي "حسن روحاني" در انتخابات رياست جمهوري ايران فرصت براي تعامل ايران و آمريکا ايجاد شده است." 

نويسنده در ادامه مي افزايد "دولت ايران خواستار رفع تحريم و ادامه برنامه هسته اي و همچنين بهبود وضعيت معيشتي مردم آن کشور است." 

تحليلگر "کامنتري مگزين" با اذعان به اينکه ايران تعيين کننده مسير تعامل آمريکا مي باشد مي افزايد "به نظر مي رسد که آمريکا در جهتي حرکت مي کند که ايران طراحي مسير آن را انجام داده است." 


برچسب ها: ایران ، آمریکا ، اوباما ، شکست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار