براساس گزارش پليس متجاوز 22 ساله‌اي که پس از ضرب و شتم قربانيان خود آنان را مورد تجاوز قرار مي‌داد توسط پليس دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، به نقل از واشنگتن پست داروين جيووني بومن 25 ساله در لاودون يکي از شهرستانهاي شهر مترو يليا در واشنگتن عصر روز گذشته توسط پليس دستگير شد.

وي به جرم چندين قتل عمده‌ي که از سال 2009 تاکنون مرتکب شده بود تحت تعقيب پليس مترو پولينا بود.

وي طيف برنامه ساکنين يک محله قديمي شناسايي مي‌کرد و دختران و زنان را در يک موقعيت مناسب مورد تجاوز جنسي و در نهايت قتل بي‌رحمانه قرار مي‌داد و از محل مي‌گريخت.

از آنجائيکه اين محله بيشتر ساکنان آن از معلمين و نيروهاي دولتي بازنشسته بودند. وي همران آنان را که در رده‌هاي سني 45 تا 67 سال قرار داشتند را مورد تجاوز قرار مي‌داد و سپس شوهرانشان را به طرز وحشيانه‌اي مقابل چشم همسران به قتل مي‌رساند.

وي پس از قتل عام سه خانواده به بدترين روش در اين محله زماني که براي شکار قربانيان بعدي در حال بازرسي و شناسايي منازل بود. مورد شک و ضن يکي از همسايگن قرار گرفت و پليس را در جريان قرار شک خود  قرار داد و پليس توانست قبل از وقوع جنايتي ديگر متهم را دستگير کند.

وي تاکنون به 10 مورد قتل عمد از جمله قتل 2 دختر اعتراف کرده است.

وي اعمال شرارت آميز و تجاوز خود را از سال 2009 آغاز کرد و آن را تا سال جاري به اوج رساند.

همچنين سينتابنت 43ساله پس از آنکه مورد تجاوز قرار  گرفت بعد از همسرش به ضرب گلوله بر زمين افتاد که اين گلوله توانست موجب مرگ وي شود و با حضور به موقع پليس و نيروهاي امداد توانست جان سالم به در برد تنهاترين شاهد کشتار وتجاوز بي‌رحمانه داروين براي محاکمه وي در دادگاه به شمار مي‌رود./
برچسب ها: متجاوز ، نیرو ، ساکنین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۳
آدمهای پستی که هیچی نمیفهمند
Iran (Islamic Republic of)
HAMED
۲۲:۴۴ ۱۷ دی ۱۳۹۲
خدایا اینا دیگه چه حیونایی ان.
آخرین اخبار