هزار و 50 میلیارد ریال اعتبار در طرح های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، به جز مناطق نمونه گردشگری این استان، از سال 1384 تاکنون سرمایه گذاری شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  استان چهارمحال و بختیاری گفت: این میزان اعتبار به مجتمع های خدماتی و گردشگری، راه اندازی و تکمیل دهکده سیاحتی زاگرس، پرداخت اعتبارات به تکمیل هتل ها و مهمانسراهای استان چهارمحال و بختیاری تخصیص یافته است.
حیدر صادقی در نمایشگاه دستاوردهای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران افزود: تا سال 84، معادل 600 میلیارد ریال اعتبار از سوی این اداره کل به طرح های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شده بود.
وی با بیان اینکه در دولت های نهم و دهم، 80 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به طرح های سرمایه گذاری پرداخت شده است، افزود: این میزان تا سال 84، در حد صفر بود.
صادقی میزان اعتبار سرمایه گذاری در مناطق نمونه گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، در دولت های نهم و دهم را 100 میلیارد ریال و میزان اعتبار ملی هزینه شده برای مطالعه و تامین زیر ساخت های مناطق نمونه گردشگری استان را در هشت سال گذشته، 60 میلیارد ریال بیان کرد.
در هشت سال گذشته 15 منطقه نمونه گردشگری و 12 روستای هدف گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری تصویب شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.