عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس با بيان اينكه رايزني براي تعيين کابينه يازدهم، مهم‌ترين محور ديدار امروز 70 نماينده با رئيس‌جمهور منتخب بود، گفت: نمايندگان در اين نشست پس از ديدار با حجت‌الاسلام و‌المسلمين حسن روحاني با محمدباقر قاليباف نيز ديدار و گفتگو کردند.

رسول خضري در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نشست ظهر امروز جمعي از نمايندگان با رئيس‌جمهور منتخب در مرکز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: اين نشست با حضور 70 نفر از نمايندگان از ساعت 10:30 آغاز شد و تا ساعت حدود 14 ادامه داشت.

وي افزود: نمايندگان در اين نشست پس از ديدار با حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحاني با محمدباقر قاليباف نيز ديدار و گفتگو کردند.

عضو کميسيون بهداشت و درمان مجلس رايزني براي تعيين کابينه يازدهم را مهم‌ترين محور اين ديدار دانست و گفت: در اين نشست نمايندگان نقطه‌نظرات خود را اعلام و آقاي دکتر روحاني نيز در اين خصوص بحث‌هايي را مطرح کرد‌.

وي افزود: تاکيد بر اجراي شعار انتخاباتي رئيس‌جمهور منتخب مبني بر اعتدال از جمله درخواست‌هاي نمايندگان بود و اميدواريم اين مهم محقق شود.

نماينده پيرانشهر خاطر‌نشان كرد: ديدار ظهر امروز نمايندگان با رئيس جمهور منتخب حزبي و جناحي نبوده بلكه به عنوان نمايندگان ملت با آقاي روحاني ديدار كرديم.

انتهاي‌ پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار