"دبير انجمن بين‌المللي ضد صهيونيستي" با اشاره به اینکه تصميم اتحاديه اروپا عليه حزب‌الله مشارکت در جنايات صهيونيست‌ها است، گفت: اتحادیه اروپا پيش از اين نيز با کمک‌هاي تسليحاتي به تروريست‌هاي سوريه نشان داده بود که اهداف صهيونيستها را در منطقه دنبال مي‌کند.

حسين کنعاني مقدم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدام اخير اتحاديه اروپا مبني بر تروريست خواندن حزب‌الله لبنان اظهار داشت: با توجه به اينکه اتحاديه اروپا براساس مواضع خاص صهيونيست‌ها و رضایت آمريکايي‌ها اين اقدام را انجام داده، اين حرکت در واقع چراغ سبزي به صهيونيست‌هاست تا بتوانند در قالب يک «تروريست دولتي» رهبران حزب الله را در هر جايي ترور کنند.
 
وي با اشاره به اینکه تصميم اتحاديه اروپا عليه حزب‌الله مشارکت در جنايات صهيونيست‌ها است، تصريح کرد: اتحادیه اروپا پيش از اين نيز با کمک‌هاي تسليحاتي به تروريست‌هاي سوريه نشان داده بود که اهداف صهيونيست را در منطقه دنبال مي‌کند.

این استاد دانشکده دفاع مقدس  با اشاره به رفتارهای دوگانه  و ضد حقوق بشری اتحادیه اروپا در تحولات اخیر خاورمیانه، خاطر‌نشان کرد: اين رفتار دو گانه، نشانگر استيصال غرب در مقابل جبهه مقاومت و بیداری اسلامی است.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار