سخنگوي کمسيون بهداشت مجلس گفت: غرب تنها با شعار دادن نمي‌تواند اعتماد ملت ايران را جلب کند، و اين کشورها بايد تحريم‌هاي دارويي عليه ايران را لغو کنند.

"محمد‌حسين قرباني"  نماينده مردم آستانه اشرفيه در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ادعاي جديد آمريکا مبني بر "مجاز اعلام کردن صادرات ابزار پزشکي و دارويي به جمهوري اسلامي ايران"، گفت: غرب تنها با شعار دادن نمي‌تواند اعتماد ملت ايران  را جلب کند، واين کشورها بايد در راستاي عمل به ادعاهايشان تلاش کنند.

وي در ادامه افزود: غرب تحت تاثير فشارهاي مجامع بين‌المللي و سازمان بهداشت جهاني و با توجه به اينکه تعدادي از نمايندگان کمسيون بهداشت مجلس طي نامه‌اي از سازمان بهداشت جهاني خواستار لغو تحريم‌هاي دارو شدند، تحريم صادرات ابزار پزشکي و دارويي به کشورمان را لغو کرد.

سخنگوي کمسيون بهداشت مجلس تاکيد کرد: بايد به خاطر داشت که هيچگاه کشوري را حتي در زمان جنگ نيز نبايد تحريم دارويي کرد چرا که اين مهم، خلاف قوانين بين‌المللي و متناقض با حقوق بشر است.

نماينده آستانه اشرفيه در پايان خاطرنشان کرد: اميد است که شاهد لغو تحريم‌هاي دارويي عليه ايران  و ورود داروهاي مورد نياز و تجهيزات پزشکي به کشورمان باشيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دارو ، غرب ، صادرات ، ایران ، تجهیزات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار