روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن نوشت: چتربازان رژيم صهيونيستي عمليات فرود در خاک سوريه را تمرين مي کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، اين پايگاه اينترنتي نوشت، چتربازان اسرائيلي تمرين هايي را انجام دادند که شامل اجراي سناريوي پياده کردن 1200 چترباز در پشت خطوط جبهه دشمن مي شود. ارتش اسرائيل هدف نخست اين تمرين ها را سوريه توصيف کرد.  
تمرين چتربازان اسرائيلي روز پنج شنبه و همچنين پنج شنبه شب در منطقه نقب صورت گرفت و تا صبح روز جمعه ادامه يافت. اطلاعات موجود نشان مي دهد فرماندهان اين تمرين به نيروهايشان نگفته بودند که آنچه انجام مي دهند صرفا يک تمرين است. در تصاويري ويدئويي که سخنگوي ارتش اسرائيل براي خبرنگاران پخش کرد يک سرباز مي گويد زماني که به محل تجمع نيروها فراخوانده شد گمان کرد که قرار است او و همقطارانش در سوريه فرود آيند. 
اين تمرين ها چند مرحله داشت تا اين که بالگردهاي آپاچي، نيروها را با تجهيزات کامل از جمله خودروهاي نظامي، پشت خطوط دشمن پياده کردند. ماموريت اين نيروها استقرار در مکان مناسب بود با اين تصور که حضورشان طولاني مدت خواهد بود به همين علت غذا و آشاميدني به اندازه کافي همراه سربازان بود. پس از آن عمليات حمله به اهدافي در منطقه که از قبل مشخص شده بود يا در زمان درگيري مشخص مي شد صورت گرفت و بعد از آن سربازان به محل استقرار موقت خود در خاک دشمن بازگشتند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار