رئیس حوزه ارتباطات و مدیر برنامه ریزی واجرایی دبیر خانه طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم از اعطای مدارک تخصصی قرائت تا پایان ماه مبارک رمضان در نمایشگاه قرآن خبر داد.

محمد تقی میرزا جانی درگفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری هشتمین جلسه شورای ارزیابی قاریان و مدرسان روز سه شنبه اول مرداد ماه گفت: این جلسه آخرین جلسه شورای ارزیابی قبل از اعطای نخستین گواهی های این طرح به تصمیم گیری نحوه معرفی پذیرش شدگان سپری شد.
وی تصریح کرد: از میان حدود 250 نفر قبول شده در آزمون ورودی اولین و دومین طرح ارزیابی قاریان و مدرسان در قرائت قرآن کریم،‌29 نفر شامل 14 قاری و 15 مدرس قرائت پذیرفته شده اند.
میرزا جانی در ادامه با بیان این که به تعدادی از اساتید برجسته قرآن کریم در حوزه های قرائت و تدریس گواهی نامه افتخاری اعطا می گردد بیان داشت: طی مراسمی از نظرات برتر این طرح تا روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در بیست و یکمین نمایشگاه قرآن تجلیل به عمل آمده و مدارک تخصصی به آن ها اعطا خواهد شد.
وی در خصوص اعطای مدارک تخصصی به قاریان و مدرسان قرآن یاد آور شد: مدارک تخصصی با امضای رئیس شورای عالی قرآن و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خوهد بود که کلیه مزایای درجات هنری مصوب شورای انقلاب فرهنگی را شامل می شود.
میرزا جانی در پایان با تاکید بر این اساس پذیرفته شدگان به همراه کارنامه آن ها در روزهای آتی بر روی سامانه طرح ارزیابی سایت شورای عالی قرآن قابل مشاهده است خاطر نشان کرد: در این طرح می توانند در دور سوم که از دی ماه 92 آغاز می شود با مراجعه به سایت www.Arzyabi.shora.ir  مراجعه و ثبت نام کنند./
برچسب ها: نخستین ، مدارک ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار