سومین دانشجوی دوره دکترای ریاضی دانشگاه سمنان با دفاع از رساله خود با عنوان با عنوان ˈمکان ریشه ها و خواص اکسترمال چند جمله ایهاˈ دانش آموخته شد.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ازسمنان، ˈحیدرعلی سلیمان مزرجیˈ پس از حمید خدایی و حمیدرضا باغانی سومین دانشجوی دانشکده ریاضی ، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه سمنان است که موفق به اخذ درجه دکترای ریاضی خود در گرایش آنالیز شد.

مزرجی، فعالیتهای آموزشی و پژوهشی خود را در کنار استاد راهنمایش محمود بیدخام دانشیار گروه ریاضی دانشگاه سمنان آغاز و با بهره گیری از مشاوره ˈمجید اسحاقیˈ استاد گروه ریاضی دانشگاه سمنان و ˈاحمد زیرهˈ دانشیار گروه ریاضی دانشگاه شاهرود توانست با داشتن هشت مقاله ISI و علمی پژوهشی از رساله دکتری خود دفاع کند.

در جلسه دفاعیه علاوه بر اساتید راهنما و مشاور، محمود حصارکی استاد گروه ریاضی دانشگاه صنعتی شریف، فرهاد خلت استاد گروه ریاضی دانشگاه شهید بهشتی و علی غفاری استاد گروه ریاضی دانشگاه سمنان نیز به عنوان هیات داوران حضور داشتند.

سلیمان مزرجی از مهر سال 1388 به عنوان دانشجوی دوره دکترای ریاضی در گرایش آنالیز در دانشکده ریاضی ، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه سمنان پذیرفته شد.

دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه سمنان در حال حاضر بالغ بر 900 دانشجو دارد که از این تعداد، 130 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 35 دانشجو در مقطع دکتری مشغول به تحصیل هستند/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.