سامسونگ و اپل تبدیل به دو ابر کمپانی در بازار اسمارت فون ها شده اند و تمام سود بازار در انحصار خود دارند. گزارش های مالی این دو شرکت این مسئله را تصدیق می کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، سامسونگ هر ساله اقدام به معرفی طی وسیعی از اسمارت فون ها می کند ولی بر خلاف آن اپل تنها یک مدل از آیفون را عرضه می کند و آن را به قیمت مدل قبلی به فروش می رساند که تفاوت چشمگیری در عملکرد دو شرکت دراز این نظر وجود دارد. 

ترندفورس که یک شرکت فعال در زمینه ی آنالیز بازار به حساب می آید، گزارش خود را از عملکرد سامسونگ و اپل در زمینه ی فروش اسمارت فون ها ارائه کرده است، که بر اساس آن سامسونگ با فاصله زیادی از اپل جلو افتاده است، در این بخش اپل توانسته است حدود 27 میلیون آیفون را به فروش برساند اما سامسونگ موفق به فروش 71 میلیون اسمارت فون اندرویدی شده است و توانسته موفقیت چشمگیری در این زمینه به دست آورد.

همانگونه که پیش بینی می شد، گلکسی اس 4 در رساندن سامسونگ به این موفقیت نقش بسزایی داشته است، پرچم دار جدید سامسونگ توانست سریع ترین آمار فروش مربوط به اسمارت فون های اندرویدی در طول تاریخ کسب کند. به طوری که بر اساس اعلام ترندفورس، سامسونگ توانسته در حدود 23 میلیون اس 4 را در طول مدت 3 ماه به فروش برساند، بر اساس این گزارش سهم اپل از بازار اسمارت فون ها با 30 درصد کاهش به 12.1 درصد رسید و این مسئله به دلیل عدم معرفی آیفون 5S می باشد.




برچسب ها: سامسونگ ، اسمارت فون ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار