فرماندار قائم شهر گفت: حمایت از ملت فلسطین، آرمان جمهوری اسلامی ایران و همه ملل اسلامی است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران پیرفلک در نشست هماهنگی روز قدس در این شهرستان افزود: حمایت از مظلومان، مستضعفان و مسلمانان دربند و محکومیت اشغالگری و زورگویی اين ر‍ژيم ضروری است.

وی، روز قدس را روز هشدار جهان اسلام با پرچمداری ایران به رژیم اشغالگر قدس بیان کرد و افزود: هشداری که در آن اسرائیل احساس کند و بفهمد مسلمانان جز نابودی این رژیم به چیز دیگری فکر نمی‌کنند.

پيرفلك با بيان اينكه حضور کارمندان در این روز تکلیف شرعی بوده و يك تکلیف اداری نیست، تصريح كرد: این قشر همچون دیگر مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس به تکلیف دینی خود عمل خواهند كرد.

پیرفلک، عدم وحدت بین کشورهای اسلامی را موجب حیات و بقای اسرائیل دانست و گفت: اگر ملل اسلامی به خود بیایند رژیم غاصب با وجود حمایت آمریکا و ایادی استکباری‌اش قادر به ادامه حیات نیست.

وي حمایت ایران از فلسطین را آرمان نظام جمهوری اسلامی ایران و همه ملل اسلامی دانست و با بیان اینکه مردم در مسائل شرعی و سیاسی به روحانیون چشم دوخته‌اند به کمرنگ بودن حضور روحانیون در برخی مناسبت‌ها اشاره و ‌تصریح کرد: روحانیون الگو و چشم و چراغ مردم هستند و برای تاثیرگذاری باید در صف اول حضور داشته باشند.

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در قائم شهر، راس ساعت 11 جمعه يازدهم مرداد ‌از حسینیه عاشقان ثارالله به مقصد مصلی جمعه قائم شهر آغاز می‌شود./س

برچسب ها: حمایت ، ملت ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.