برای این منطقه هزار واحد مسکونی امکان بارگذاری وجود دارد اما هنوز هیچ تصمیمی برای شرایط ثبت‌نام این واحدها گرفته نشده است.

 به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان تهران از موعد پرداخت قسط چهارم مسکن ویژه تهرانسر در شهریور ماه خبرداد و اعلام کرد: هنوز برای تعداد، زمان و شرایط ثبت‌نام در منطقه کیانشهر به عنوان سایت دوم مسکن ویژه تهران هیچ تصمیمی اتخاذ نشده است.

فریبرز واحدی درباره آخرین تصمیم وزارت راه و شهرسازی مبنی بر شرایط سایت جدید مسکن ویژه تهران در منطقه کیانشهر گفت: در حال حاضر دستور ساخت واحدهای پنج طبقه روی پیلوت داده شده اما برای تعداد و شرایط ثبت‌نام تصمیم‌گیری نهایی نشده است.

وی که هفته گذشته منطقه کیانشهر را سایت دوم مسکن ویژه تهران اعلام کرد، توضیح داد: زمین‌های این سایت در انتهای بزرگراه امام علی(ع) در تقاطع آزادگان و در کنار شهرک شهید بروجردی قرار دارد و نقشه‌های آن در حال آماده شدن است.

واحدی اظهار کرد: برای این منطقه هزار واحد مسکونی امکان بارگذاری وجود دارد اما هنوز هیچ تصمیمی برای شرایط ثبت‌نام این واحدها گرفته نشده است.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران زمان سر رسید قسط چهارم متقاضیان مسکن ویژه سایت تهرانسر را شهریورماه اعلام کرد و گفت: به متقاضیانی که باید قسط سوم خود را خردادماه امسال واریز می‌کردند تا پایان تیرماه مهلت داده شد تا واریزی خود را تکمیل کنند و در غیر این صورت از سامانه ثبت‌نام حذف می‌شوند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بازار ، مسکن ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار