مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج از برگزاری کلاس های مختلف آموزشی به صورت مستمر در فرهنگسرای متعلق به این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسین یوسفی ثبت نام در کلاس های مختلف این فرهنگسرا را برای عموم شهروندان عنوان کرد و افزود: دوره های مختلف آموزشی از جمله علوم قرآنی، صنایع دستی، هنرهای تجسمی و موسیقی، علوم کامپیوتر، کمک درسی، خوشنویسی، و آموزش های مخصوص کودکان در این کلاس ها به شهروندان ارائه می شود.
وی به بهره گیری از اساتید برجسته برای این دوره های آموزشی اشاره کرد و گفت: بسیاری از اساتید آموزش دهنده در فرهنگسراهای متعلق به شهرداری کرج دارای سوابق طولانی آموزشی و عملی هستند که توانمندی های خود را از طریق برگزاری این دوره ها در اختیار هنرجویان قرار می دهند.
یوسفی هزینه شرکت در دوره های آموزشی فوق را نسبت به دوره های آزاد، بسیار پایین تر و مقرون به صرفه برای خانواده ها دانست و تأکید کرد: در مواردی هزینه این دوره ها نسبت به دوره های آزاد خارج از فرهنگسراها، تا میزان یک سوم نیز کاهش نشان می دهد.

*شهروندان رصد و نجوم را فرا می گیرند

این مسئول در ادامه تصریح کرد: دوره های مختلف آموزش نجوم و رصد در مرکز آسمان نمای خواجه نصیرالدین طوسی به علاقمندان به این علم زیبا و جذاب ارائه می شود.
یوسفی با بیان اینکه فرهنگسرای طبیعت یکی از مراکز فعال شهرداری کرج است، عنوان کرد: این فرهنگسرا همواره در برگزاری نمایشگاه ها و برنامه های مختلف آموزشی، علمی و هنری فعال بوده و به عنوان یکی از فرهنگسرای شاخص کرج به خصوص در زمینه مباحث مرتبط با محیط زیست و طبیعت به شمار می آید.
وی در پایان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه خزندگان آسیایی از برنامه های آتی این فرهنگسرا است که از اول مرداد ماه به مدت یک ماه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.