راه اندازی رشته بازاریابی اینترنتی در دانشگاه ها می تواند نقش مهمی در توسعه و درآمد زایی صنایع مختلف کشور داشته باشد.

حمید سپید نام، کارشناس حوزه در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: طبق آمارهای جهان در حال حاضر 44 میلیون نفر کاربر اینترنتی در کشور داریم و این امر نشان می دهد که اینترنت معدن طلای قرن بیست و یکم است که برای استفاده و ظرفیت های این حوزه را شناسایی کرده و با برگزاری همایش ها و آموزش های مرتبط با این حوزه زمینه اشتغالزایی بیشتر و به خدمت گرفتن اینترنت در جهت پیشرفت صنعت و اقتصاد کشور را فراهم کنیم. 

وی افزود: متاسفانه در کشور اساتید بازاریابی اینترنتی نداريم و کسانی که در این حوزه کار می کنند بیشتر تجربی هستند و باید برای تحقق این امر بستری فراهم شود و تا با سرمایه گذاری افرادی را پرورش دهیم تا بتوانند این علم را به داخل کشور منتقل کنند. 

وی ادامه داد: بحث فروش مشکل عمده صنعت و تجارت کشور است و راه مهم برطرف کردن آن توسعه بازاریابی اینترنتی است که به خصوص در حوزه صنعت چه در داخل و چه در خارج کشور می تواند کمک شایانی به صنعت کشور داشته باشد و با فروش خوب می تواند پیشرفت و توسعه بیشتری برسد./ح 

برچسب ها: رشته ، بازاریابی ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.