معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طرحهای نیمه تمام در دست اجرا در کشور نیاز به 40 هزار میلیارد ریال اعتبار دارند

 

ˈ به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، محمدصفر علیزادهˈ در حاشیه بازدید از روند اجرایی بیمارستان در دست احداث گرمسار گفت: این پروژه ها در بخشهای مختلف عمرانی از جمله بیمارستان سازی، راه و ... در دست اجراست.

معاون وزیر راه و شهرسازی امروز در این سفر به اتفاق استاندار سمنان از روند اجرایی بیمارستان 164 تختخوابی گرمسار دیدن کرد.

ساخت این بیمارستان با زیر بنای 11 هزار و 565 متر مربع در زمینی به مساحت 60 هزار مترمربع و در قالب پروژه های مهر ماندگار استان سمنان از سال 87 آغاز شده و طبق برنامه در دهه فجر 92 به بهره برداری می رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی پیشرفت فیزیکی این پروژه را 85 درصد بیان کرد و اظهار داشت: این بیمارستان در پنج طبقه در حال ساخت است.

علیزاده گفت: امسال 55 میلیارد اعتبار برای تکمیل این طرح پیش بینی شده که همین مقدار نیز برای تکمیل آن نیاز است.

وی گفت: به شرط تحقق حتی قسمتی از اعتبار امسال این پروژه به نتیجه نهایی می رسد.

هزینه نهایی کل پروژه 295 میلیارد ریال آن پیش بینی شده است.

ˈغلامرضا کاتبˈ نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از پیگیریها و خدمات دولت خدمتگزار خواستار تسریع در ساخت و تجهیز بیمارستان 164 تختخوابی گرمسار شد.

در این بازدید که ˈعباس رهیˈ استاندار سمنان، ˈداریوش طاهریˈ فرماندار گرمسار و جمعی از مسوولان استان و شهرستان گرمسار حضور داشتند مسایل و مشکلات این پروژه و روند احرایی آن بررسی و بر تسریع در روند ساخت و ساز و تامین اعتبار این پروژه تاکید شد/س

برچسب ها: پروژه ، نیمه تمام ، تجهیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.