مستند " شمیم هدایت " به تهیه کنندگی امیر شعبانی زاده که از سیمای آذری این شبکه به روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، شعبانی زاده در باره " شمیم هدایت " توضیح داد: این برنامه که به معرفی قاریان و حافظان نوجوان مناطق آذری نشین ایران می پردازد در نظر دارد تا زوایای دیده نشده این افراد را برای مخاطبان خود به تصویر بکشد. این مستند با به تصویر کشیدن زندگی شخصی نوجوانانی که حافظ قرآن هستند و نشان دادن محل آموزش قرآن، منزل محل سکونت ایشان، فعالیت های جانبی و غیر قرآنی و ارتباط این افراد با محیط پیرامونی، در نظر دارد تا از ایجاد تصور اینکه این افراد، افرادی منزوی و گوشه گیر هستند جلوگیری نماید و زندگی این افراد را به همگان نشان دهد.

وی افزود: ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در شبکه سحر برای روزه داران در خارج از مرزهای ایران می تواند وسیله ای برای قرابت با ام القرای جهان اسلام باشد. " شمیم هدایت " برنامه ای است در 26 قسمت 15 دقیقه ای که از سیمای آذری این شبکه در این ایام عزیز پخش می شود.

به گفته این تهیه کننده تلویزیون؛ مستند گزارشی " شمیم هدایت " در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و زنجان تولید شده و حمیدرضا باخدا کارگردانی آن را برعهده داشته است. 

حمید علیزاده تصویربردار این مستند بوده، وحید شعبانی زاده دستیار تصویربردار و طاهره پیرتاج هم مدیر هماهنگی این مستند بوده است.

مستند " شمیم هدایت " ویژه برنامه ای است که با توجه به افزایش 4 ساعته زمان پخش برنامه های سیمای آذری در ماه مبارک رمضان، در نوبت پخش سحرگاهی سیمای آذری قرار گرفته و از ساعت 8:10 به وقت تهران به مدت 15 دقیقه برای مخاطبان آذری زبان به روی آنتن شبکه بین المللی سحر می رود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار