جواد محجوب، جودوکار خراسانی با درخشش در رقابت‌هاي مسکو در رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسيون جهاني جودو به مقام پنجم صعود کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، فدراسیون جهانی جودو در پايان مسابقات گرنداسلم مسکو و گرند پريکس اولان‌باتور اقدام به انتشار جديدترين رده‌بندي برترين‌هاي جودوي جهان نمود.

در این رده بندی جواد محجوب جودوکار خراسانی تیم ملی ایران جمع امتيازات خود را به عدد 1058 رساند و تا جايگاه پنجم جدول بالا آمد.

در وزن 100- کيلوگرم محجوب بعد از هنک از هلند، ممدوف از آذربايجان، کارپلاک از جمهوري چک و رمزالدين سعيداوف در مکان پنجم ايستاد و اين بهترين مکاني است که يک جودوکار ايراني از زمان تشکيل رنکينگ جهاني به خود اختصاص مي‌دهد.

بهزاد وحداني در وزن 60- کيلوگرم 108 امتيازي شد و با 39 پله صعود به مکان 81 رسيد. احسان بهراميان هم با 10 امتياز 4 پله صعود داشت و به خانه 195 رسيد. در وزن 66- کيلوگرم نماينده‌اي از ايران در بين 100 جودوکار اول حضور ندارد.

در وزن 73- کيلوگرم الياس علي‌اکبري با 76 امتياز در مکان 104 قرار گرفت. در وزن 81- کيلوگرم امير قاسمي‌نژاد با 286 امتياز و 3 پله سقوط نسبت به ماه قبل در خانه 38 ايستاد. در وزن 90- کيلوگرم محمد جمالي با 94 امتياز و 5 پله سقوط نسبت به ماه قبل در مکان 94 قرار گرفت.

در وزن 100+ کيلوگرم محمدرضا رودکي، کاپيتان تيم ملي که به دليل آسيب‌ديدگي حدود يک‌سال است از ميادين بين‌المللي دور است با 174 امتياز در مکان پنجاهم قرار گرفت. او نسبت به رده‌بندي ماه قبل 2 پله سقوط کرده است. در اين وزن جعفر پهلواني با 64 امتياز در مکان 91 ايستاده است./س

 

برچسب ها: رنکینگ ، جهانی ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.