محمد البلتاجي يكي از اعضاي دفتر اجرايي حزب آزادي وعدالت مصر از دستور عناصر اطلاعاتي وامنيتي اين كشور براي حمله به هواداران محمد مرسي ذر نيدان رابعه الدويه خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛"محمد البلتاجي" يكي از اعضاي دفتر اجرايي حزب آزادي وعدالت مصر بامداد امروز در مصاحبه با شبكه "الجزيره مباشر" اظهار داشت:عناصري از سرويس اطلاعاتي وجنگي دستور حمله با تحصن كنندگان در ميدان رابعه العدويه قاهره را به وزارت كشور داده اند.

وي در ادامه با درخواست از جامعه بين المللي براي حمايت از تظاهرات كنندگان در ميدان رابعه الدويه اضافه كرد:هواداران "محمد مرسي" در ميدان رابعه الدويه از خيابان "عباس العقاد" تا پل "اكتبر" تجمع كرده ومسير را مسدود نكرده وبه هيچ كسي هم حمله نكردند.

البلتاجي در بخش ديگري از مصاحبه خود با اشاره به اينكه تحصن كنندگان در ميدان رابعه العدويه طي 30 روز گذشته به هيچ كسي هجوم نبردند افزود:ميليون ها نفر براي ابراز مخالفت با كودتاي نظامي از منزل خارج شده ودر همين حال وزير كشور از پايان دادن به تحصن ها بوسيله قانون خبر مي دهد.اين ها قانون را نفهميده وجنايتكاران تروريست هستند وما اجازه تداوم حركت آنها بر پيكره وطن را نمي دهيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بلتاجی ، مرسی ، عناصر ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار