مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با ابراز رضایت از آمادگی هم تیمی هایش شرایط جوی را در شکست این تیم مقابل استقلال خوزستان دخیل دانست.

علیرضا محمد مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازی این تیم در هفته اول رقابت های لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان گفت: تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم من معتقدم اگر بخت با ما یار بود می بایست با تقاضل بالا برنده بازی می شدیم ولی ورق برگشت و در دقایق پایانی، بازی را واگذار کردیم.

وی در ادامه افزود: بازیکنان ما به هماهنگی خوبی رسیدند ما در تمام خطوط بازی خوبی را از ذوب آهن شاهد بودیم و به هیچ وجه مستحق باخت در این بازی نبودیم. استقلال خوزستان تیم خوب و با انگیزه نشان داد و اگر در بازی های بعد نیز همین میزان انگیزه را داشته باشند می توانند رتبه خوبی را در جدول از آن خود کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این بازی شرایط خاصی برای تیم ما وجود داشت و آن هم گرمای هوا بود با توجه به آمادگی بازیکنان تیم این امیدواری وجود دارد که در بازی های بعدی بتوانیم این شکست را جبران کنیم.

گفتنی است، در هفته اول لیگ برتر ذوب آهن اصفهان که مهمان استقلال خوزستان بود 2-0 نتیجه را به این تیم واگذار کرد تا اولین شکست را در همین هفته های نخستین در کارنامه خود ببیند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار