پس از پیگیری‌های صورت گرفته از توافقات فی مابین مسعود سلیمانی و سردار مهرعلی باران چشمه با موضوعیت ورود اسکواش به نیروهای مسلح، تفاهم نامه منعقده در 5 نسخه به امضا طرفین رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،  پس از پیگیری های صورت گرفته از توافقات فی مابین مسعود سلیمانی و سردار مهرعلی باران چشمه در نخستین ملاقات خرداد ماه سال جاری رییس فدراسیون کشورمان در صدر هیاتی متشکل از دبیر فدراسیون، رییس سازمان لیگ اسکواش، رییس فنی مهندسی فدراسیون و مدیر روابط عمومی اسکواش در محل تربیت بدنی نیروهای مسلح با سردار باران چشمه و سرهنگ آزوره برای تایید مفاد تفاهم نامه مشترک دیدار و گفت و گو کردند.

باران چشمه در این دیدار اظهار داشت: فرماندهان تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی هوایی، نیروی دریایی وقوه قضايیه در شورای سیاست گذاری نیروهای مسلح حضور دارند و تعامل با فدراسیون اسکواش موجب تسریع در رشد همه جانبه آن در ابعاد توسعه عمومی و قهرمانی و پویایی لیگ های کشوری بدلیل حضور توانمند باشگاه های عقاب، ملوان، پاس، مقاومت و ... در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی می شود.

وی افزود: ارتباط حاصل شده فی مابین این دو نهاد باعث تسهیل در اخذ خروجی ها، روند سرباز قهرمانی ملی پوشان و گرایش پرسنل وظیفه و پایور و خانواده نیروهای مسلح و اعتلای رشته در شهرک های نظامی کل کشور خواهد شد و ما از این رشته بواسطه قابلیت های بالایی که در تقویت همه اجزای آمادگی جسمانی دارد استقبال می کنیم و آمادگی خود را جهت حضور در لیگ های کشوری از هم اکنون اعلام می نماییم.

پس از صرف ساعاتی و قرائت مفاد تفاهم نامه مشترک به تایید طرفین رسید و در تاریخ 4 مرداد ماه سال 1392 مصادف با 14 ماه مبارک رمضان عملیاتی گردید.

سلیمانی هم در ادامه این نشست، عنوان داشت: ورود هر ورزشی به مجموعه نیروهای مسلح به دلیل گستردگی و ظرفیت هایی که در قالب همه فعالیت های آموزشی، مسابقاتی، لیگ ها، فعالیت های عمرانی وجود دارد یک فرصت گرانبها برای طرفین خصوصا فدراسیون های ورزشی است که این مهم روند توسعه ای رشته ها را تسریع می کند.

وی از دیدگاه ارزشی سردار باران چشمه و عنایت وی به اسکواش تقدیر نمود و در پایان تفاهم نامه منعقده در 5 نسخه به امضا طرفین رسید.

بر اساس این استراتژی هیات های استانی موظف خواهند بود با ایجاد ارتباط با تربیت بدنی نیروهای مسلح محلی نسبت به انعقاد تفاهم نامه های مشترک اقدام نمایند.
برچسب ها: سلیمانی ، اسکواش ، تفاهم ، مسلح ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار