مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: کارخانه تولید پتو با کسب مجوز سرمایه‌گذاری صنعتی در منطقه آزاد چابهار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ،مصطفی ملک‌زاده اظهار داشت: کارخانه تولید پتو با احداث سالن تولید و تاسیسات مربوطه و خریداری و نصب ماشین‌آلات خطوط تولید در منطقه آزاد چابهار به بهره‌برداری رسید.

وی هدف از تاسیس این کارخانه را صادرات به کشورهای آسیای میانه و افغانستان عنوان کردو افزود: این کارخانه با ظرفیت تولید 432 هزار تخته پتو در سال مطابق با نیازهای داخل و خارج از کشور در طرح‌ها، رنگ‌ها و سایزهای مختلف با نام تجاری «لیپار بدر» توسط بخش خصوصی تاسیس شده است.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهاربا بیان اینکه این کارخانه 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار کرد: این شرکت در پی توسعه محصولات خود از قبیل ریسندگی نخ، طراحی پتو، بافت پتو، چاپ و تکمیل دوخت با استفاده از تکنولوژی روز در منطقه آزاد چابهار است.

ملک زاده هم‌چنین گفت: منطقه آزاد چابهار موقعیت ویژه ای برای جذب سرمایه گذار دارد ودر همین راستا سرمایه‌گذاران افغانی نیز برای سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد چابهار اعلام آمادگی کردند که منطقه آزاد چابهار ، 50 هکتار زمین رادر نظر گرفته است و هم اکنون تعدادی از این سرمایه‌گذاران شروع به فعالیت کرده اندو تعدادی نیز در مرحله اخذ مجوزهای لازم برای حضور در منطقه هستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.