رييس روابط عمومي شركت بهره برداري نفت وگاز گچساران گفت: اين شهرستان قابليت احداث آزمايشگاه فني نفت و گاز را دارد.

 ابوالحسن غلامي در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: وجود رشته هاي مهندسي نفت، شيمي و شيمي كاربردي در شهرستان گچساران در كنار منابع عظيم نفت و گاز اين شهر موجب شده تا اين منطقه به عنوان يكي از گزينه هاي اصلي براي تاسيس اين آزمايشگاه فراورده ملي انتخاب شود.
وي اظهار داشت: طرح مطالعاتي تاسيس آزمايشگاه فني نفت و گاز از سال گذشته به پيشنهاد نماينده شهرستان هاي گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي در دستور كار شركت نفت و گاز و دانشگاه آزاد اسلامي گچساران قرار گرفته است.
رييس روابط عمومي شركت بهره برداري نفت وگاز گچساران آزمايشگاه فني نفت وگاز را يكي از طرح هاي مهم و كليدي درايجاد فرصت هاي شغلي و ايجاد بستر لازم براي كارهاي مطالعاتي در كشور خواند و بيان كرد: در مجموع طرح مطالعاتي سه آزمايشگاه فني ملي نفت و گاز در كشور در دست بررسي است كه يكي از اين آزمايشگاه ها در صورت تصويب در گچساران اجرا خواهد شد.
غلامي تاكيد كرد: در صورت تصويب اجراي اين طرح در وزارت نفت و دانشگاه آزاد اسلامي، آزمايشگاه ملي نفت و گاز به عنوان نخستين واحد تحقيقاتي جنوب كشور در زمينه نفت و گاز در اختيار دانشجويان، پژوهشگران، متخصصان و اساتيد دانشگاه قرار خواهد گرفت./س
برچسب ها: آزمایشگاه ، فنی ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.