"آریل کاسترو" مجرم آمریکایی که سه زن را ربود و بیش از یک دهه آنها را در منزل مسکونی خود حبس کرد امروز برخی جرایم خود را پذیرفت تا بدین وسیله از صدور حکم اعدام از سوی دادگاه جلوگیری کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگـزاری آلمان ؛بر اساس توافق "کاسترو" و مقامات دادگاه، وی به حبس ابد بدون احتمال عفو و همچنین یکهزار سال حبس مضاعف محکوم شد.

" کاسترو" تا کنون بیش از 900 مورد جرم خود را پذیرفته است که از جمله مهمترین آنها می توان به آدم ربایی و تجاوز به عنف اشاره کرد.

اقدام "کاسترو" در پذیرش این جرایم بدان معنا است که محاکمه وی دیگر ادامه پیدا نخواهد کرد. در صورت ادامه محاکمه کاسترو، قربانیان باید در دادگاه حاضر می شدند و علیه وی شهادت می دادند.

بر اساس این توافق که میان "کاسترو" و مقامات دادگاه صورت گرفت، این احتمال به هیچ وجه وجود نخواهد داشت که وی مورد عفو قرار بگیرد یا دوباره کیفرخواست علیه وی تنظیم شود.
به گفته مقامات دادگاه، مجموع موارد جرمی که کاسترو آنها را پذیرفته است به 937 مورد بالغ می شود.

"آماندا بری" 27 ساله، "جینا دی جیزز" 23 ساله و "میشل نایت" 32 ساله قربانیان "کاسترو" بودند که حدود یک دهه در منزل مسکونی وی در اسارت به سر می بردند. آنها با انتشار تصاویری ویدیویی از حامیان خود قدردانی و اعلام کردند در حال بازگشت به زندگی عادی هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار