شبکه تلویزیونی الاخباریه با ارائه گزارشی در زمینه طرحهای خدمت رسانی در دست ساخت در شهر لاذقیه سوریه اظهار داشت: احمد شیخ عبدالقادر استاندار لاذقیه از تعدادی از طرحهای خدمت رسانی در دست ساخت در این استان از نزدیک بازدید کرده و در معرض چگونگی سیر تکاملی ساخت این طرحها قرار گرفت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاراناین شبکه افزود: ساخت و بازسازی مدارس و طرحهای راه و جاده سازی و بازسازی سدها از جمله این طرحهاست.از سوی دیگر استاندار لاذقیه بر اهمیت سرعت بخشیدن طرحهای خدمت رسانی در زمان و موعد مقرر طبق استانداردهای بین المللی تاکید کرد.

وی در مصاحبه با خبرنگار شبکه الاخباریه سوریه اظهار داشت: ما امروز از نزدیک از این طرحها بازدید کردیم و بسیاری از این طرحها را آغاز کردیم ؛ به ویژه طرحهای بازسازی مدارس باید سرعت داده شود زیرا سال تحصیلی آینده نزدیک است . ما همچنین از روند ساخت و سازها باخبر شدیم. بنابراین مدارس ما در سال تحصیلی آینده دربهای خود را به روی دانش آموزان عزیزمان بازگشایی خواهند کرد . وی افزود: همچنین از برخی مشکلاتی که بر سر راه بازسازیها وجود دارد باخبر شدیم و راه حلهایی را برای آن تعیین کردیم.

خبرنگار شبکه در ادامه گزارش خود گفت: طرحهای مذکور در شهر لاذقیه و ریف این شهر تقسیم شده اند .جمال امون مدیر خدمات فنی لاذقیه در مصاحبه با خبرنگار شبکه تصریح کرد: این طرحهای در حال اجرا ظرف چند هفته و حد اکثر تا پایان دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید و از این طرحها بهره برداری خواهد شد.

علی الرحیه مدیر آبرسانی لاذقیه نیز اظهار داشت : سدی که مشاهده می کنید دومین سد بزرگ استان لاذقیه به شمار می رود و 98 میلیون متر مکعب ذخیره آبی این سد است . این سد برای آبیاری زمینهای کشاورزی تخصیص یافته است و مساحتی به وسعت 10 هزار هکتار از زمینهای زراعی را آبیاری می کند. در این موسم سد بطور کامل پر از آب شده است زیرا در سال آبی گذشته بارندگی زیادی داشتیم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار