مدیر فنی تیم ملی تکواندو گفت: مربیان تکواندو و کشورهای دیگر به کادر فنی و فدراسیون تکواندو بابت جسارتی که برای استفاده از جوانان به خرج داده بود تبریک گفتند.

هادی ساعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: همه کشورهای دنیا با تمام قدرت در مسابقات جهانی تکواندو حاضر شده بودند و ما هم با ترکیب بسیار جوانی که بی تجربه بود و همه بازیکنان برای بار اول در چنین رقابتهایی شرکت پیدا می کردند به مسابقات جهانی اعزام شدیم.

مدیر فنی تیم ملی تکواندو افزود: نفرات با تجربه به دلایل مختلف در این رقابت ها در تیم ملی حضور نداشتند برخی از آن ها آسیب دیده بودند و مورد عمل جراحی قرار گرفته بودند و بعضی نیز نتوانستند در انتخابی خوب نتیجه بگیرند.

ساعی تصریح کرد: با این ترکیب جوان نتیجه بسیار خوبی کسب کردیم و خوشحال هستم که تمام مربیان کشورهای دیگر به  ما و کادر فنی و فدراسیون بابت جسارتی که به خرج دادیم تبریک گفتند که با این تیم جوان توانستیم نتیجه خوبی بدست آوریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما به جوانان در این مسابقات جهانی اعتماد کردیم و این اعتقاد هم جواب داد و از این نتیجه کسب شده نیز رضایت داریم و امیدواریم موفقیت های تکواندو ادامه داشته باشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار