تکواندو کار وزن هشتم گفت: بعضی مواقع روز بازی حوادثی غیرقابل پیش بینی باعث می شود به نتیجه دلخواهمان نرسیم اما با این وجود از مدال نقره ام راضی هستم.

سجاد مردانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات جهانی تکواندو همان طور که از اسمش معلوم است بزرگترین ماراتن تکواندو در سطح جهان است و تمام تیم ها با آمادگی و نیروی کامل به میدان می آیند.

وی افزود: ما هم حدود 6 ماه زحمت کشیدیم تا بهترین مقام را در این مسابقات به دست آوریم که در نهایت هم نایب قهرمان شدیم.

تکواندوکار وزن هشتم تيم ملي تکواندو کشورمان تصریح کرد: برخی مواقع در روز بازی برخی حوادث و اتفاقات رخ می دهد که قابل پیش بینی نیست و شاید کسی که ماهها زحمت کشیده است با چنین اتفاق هایی در روز بازی نتیجه مورد دلخواهش را به دست نیاورد.

وی تصریح کرد: من تلاش زیادی برای این رقابت ها کرده بودم و روز مسابقه نیز پله پله با همه حریفانم خوب بازی کردم تا به فینال رسیدم.

مرداني ادامه داد: در مسابقه قبل از فینال ضربه ای به بند انگشتم خورد که باعث خونریزی شدیدی شد تا جایی که پزشک تیم گفت در مسابقات بازی نکنم اما با اصرار خودم در فینال شرکت کردم و البته آن طور که باید نتیجه نگرفتم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اما با این وجود از نقره خودم بسیار راضی هستم و قول می دهم که در دور بعدی مسابقات جهانی مدال طلا کسب کنم./مح
برچسب ها: مردانی ، تکواندو ، مدال ، نقره ، فینال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار