قائم مقام باشگاه متین ورامین از جذب مربی خارجی برای هدایت این تیم در مسابقات لیگ برتر سال جاری خبر داد.

علیرضا فداکار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای حضور مقتدرانه در مسابقات امسال به دنبال جذب یک مربی خارجی صاحب سبک و سطح بالا هستیم به همین منظور با مربیان و گزینه هایی از سه کشور مطرح جهان در والیبال وارد مذاکره شده ایم.

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین در خصوص دلایل مسئولان باشگاه برای جذب مربی خارجی به منظور هدایت تیم اظهار داشت: به نظرم داشتن مربیان خارجی بسیاربالاست، معتقدم بخش عمده علت ارتقا عملکرد تیم ملی در مسابقات مختلف از جمله لیگ جهانی حضور ولاسکو به عنوان سرمربی است.

تیم متین ورامین فصل گذشته در نخستین تجربه حضورش در لیگ برتر والیبال عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

فداکار در پاسخ به این سوال که آیا امسال با توجه به نوع یارگیری و جذب مربی به دنبال صعود یک پله ای و رسیدن به عنوان قهرمانی هستید اظهار داشت: قهرمانی هدف اصلی و نهایی ما در والیبال نیست بلکه به دنبال رشد این رشته در شهر ورامین هستیم اما به طور کلی از قهرمان شدن هم بدمان نمی آید.

وی خاطر نشان کرد: ما برای جذب مربی خارجی با برخی کارشناسان و مربیانی که با والیبال، ایران و اروپا آشنا هستند مذاکره و مشورت کردیم.

فداکار در خصوص عدم ادامه همکاری این باشگاه با مصطفی کارخانه گفت: زمانی که کارخانه با مسئولان باشگاه باریج اسانس کاشان وارد مذاکره شد مسئولان متین ورامین هیچ تصمیم خاصی در مورد ادامه حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال نگرفته بودند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار