دبیر اجرایی نخستین جشنواره پرچم از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره، بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛   محسن یونسی دبیراجرایی جشنواره پرچم  گفت: باتوجه به ظرفیت جشنواره و قابلیت‌های گسترده آن، خوشبختانه با وجود آنکه دوره اول خود را سپری می‌کرد، از محدوده شهر تهران خارج و به شکلی فراگیر و ملی در سطح کشور گسترش پیدا کرد، به‌گونه‌ای که از تمام نقاط کشور آثاری ارزشمند برای ما ارسال شد.
 
یونسی با بیان اینکه موضوع پرچم برای طراحی پوستر و نقاشی کودک و نوجوان بسیار دشوار است، افزود: با این وجود، میزان استقبال بسیار بیشتر از تصور ما بود. ما انتظار این همه شرکت‌کننده را با توجه به محدودیت‌های اطلاع‌رسانی و زمان برگزاری جشنواره نداشتیم. بنابر این برای پاسخگویی شایسته به شرکت‌کنندگان عزیز و برگزاری اختتامیه‌ای در شأن مردم کشور عزیزمان، برگزاری مراسم پایانی را به بعد از ماه مبارک رمضان موکول کردیم.
 
وی اظهار کرد: جشنواره پرچم درنخستین دوره برگزاری خود تلاش کرد فضایی فراهم کند که هم عموم مردم و هم هنرمندان و اندیشمندان جامعه به این موضوع توجه کنند. با توجه به وسعت دامنه مخاطبان و احساس تعلق همه اقشار جامعه، اعم از زن و مرد، پیر و جوان،کودک و نوجوان، روستایی و شهری و... به موضوع جشنواره، لازم است پایان آن نیز به‌گونه‌ای باشد که رضایت خواص و عموم مردم را تامین کند.
 
دبیر اجرایی جشنواره پرچم در ادامه افزود: پرچم مهم‌ترین نماد فرهنگی هر کشور است و سلیقه ‌‌بردار نیست و همه آحاد ملت، با هر مذهب و قومیت وتعلقات اجتماعی، به آن علاقه دارند و حتی حاضرند پای آن جان دهند. این حساسیت، برگزارکنندگان جشنواره را بر آن داشت، تا بعد از تمام شدن جشنواره‌های ویژه ماه میهمانی خدا که سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در آنها حضور پررنگی دارد، جشن پایانی باشکوهی را ترتیب داده و موجبات رضایت شرکت‌کنندگان و همه هممیهنان عزیز را فراهم کنیم./
برچسب ها: جشنواره ، پرچم ، تهران ، نماد ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار