مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور بر ضرورت رفع مشکلات بیمارستان تازه تاسیس تامین اجتماعی قم تاکید کرد و از مسؤولان خواست هرچه سریعتر برای تامین تجهیزات مورد نیاز و حل مشکل مسیر دسترسی بیمارستان اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، صبح امروز در دیدار داوود علی‌محمدی، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم با تبریک سالروز میلاد با سعادت امام مجتبی(ع)، الگو معرفی کردن شهر مقدس قم را وظیفه همگان دانست و گفت: همه ما که در جوار کریمه اهل‌بیت(ع) حضرت معصومه(س) هستیم وظیفه داریم قم را به عنوان شهر الگو برای مردم معرفی کنیم.

وی ادامه داد: سالانه حجم زیادی از مسافران داخلی و خارجی به شهر مقدس قم سفر می‌کنند، باید مشکلات آن‌ها را برطرف کرد و به هر میزانی که بتوانیم این شهر را در شهر بودن و داشتن امکانات در سطح وسیع‌تری معرفی کنیم، معرفی شیعه و نظام اسلامی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علیمه قم با بیان این‌که بنده از مدت‌ها قبل پیگیر کارهای بیمارستان تامین اجتماعی (بیمارستان امام رضا) بودم، اظهار داشت: در مدت پیگیری برطرف شدن مشکلات ساخت و ساز این بیمارستان توصیه‌های به مسؤولان مربوطه داشته و تأکید فراوانی کردم تا این بیمارستان هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد و زمانی که شنیدم افتتاح شده بسیار خوشحال شدم.

وی افزود: البته موضوع مشکلات در راه‌های دسترسی و بهره‌برداری نکردن از تمام فاز‌های این بیمارستان ذهن ما را مشغول کرده و امیدواریم با حل شدن مشکلات تجهیزاتی، بیمارستان امام رضا(ع) از بیمارستان‌های مجهز نه تنها استان بلکه کشور شود.

وی تصریح کرد: مشکل مسکن و درمان مردم از نکات کلیدی زندگی آن‌ها است، وقتی مردم احساس امنیت و آرامش در هنگام بیماری و بستری شدن در بیمارستان داشته باشند، رضایت‌مندیشان از نظام روز به روز بیشتر خواهد بود./س

برچسب ها: قم ، مدیر ، حوزه ، مشکل ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.